Управлінська діяльність здійснювалася на
основі отримання різнопланової
інформації, детального її аналізу, своєчасного реагування , внесення коректив у
планування. Для опрацювання отриманої цифрової інформації застосовуються
інформаційні модулі: підсумки успішності за семестр, за навчальний рік з
визначенням рейтингу учнів, класів, предметів; результативність участі в
олімпіадах, НПК, виконання навчальних програм; результативність виконання контрольних
робіт, відвідування учнями школи.
Навчальний
план виконано, варіативна складова реалізована
повністю. З усіх навчальних предметів є навчальні
програми. Календарно — тематичне планування з навчальних предметів
відповідає діючим програмам.
У школі проведено контрольні зрізи з усіх предметів
інваріантної складової навчального плану, порівняльний аналіз їх
результатів та аналіз рівня навчальних досягнень
учнів з конкретного предмета (згідно з планом роботи школи).
Даний аналіз підтверджує відповідність рівня
знань учнів і їх оцінок, що свідчить
про об'єктивну оцінку вчителями навчальних досягнень
учнів, а також - рівень володіння критеріями оцінювання,
відповідність тематичних та семестрових оцінок результатам
опанування учнем матеріалу теми.
Документація школи (фіксація рівня
навчальних досягнень учнів у класних журналах,
особових справах) ведеться з дотриманням
єдиного мовного режиму.
Систематично проводиться
перевірка стану ведення
учнівських зошитів, зошитів для контрольних
робіт, щоденників . Проведення та оцінювання практичних, лабораторних, самостійних робіт,
проводяться згідно з навчальними програмами
та оцінюються згідно з критеріями оцінювання навчальних
досягнень учнів і враховується при
тематичному оцінюванні
Міжнародне співробітництво
Відповідно
до Статуту школи здійснюється міжнародне співробітництво. Окремі напрямки
роботи покладаються на шкільний європейський клуб «Мрія» (керівник Корнова
Т.І.), який організовує роботу в напрямку розвитку інтеграційних процесів, у формуванні світогляду учнівської молоді.
Участь у проекті фундації ім. Роберта Шумана «Європа і розуміння» сприяла
укладенню угоди про співпрацю між ліцеєм ім. Адама Міцкевича м. Ополє Любельське
Республіка Польща і школою. Відповідно відбуваються обміни груп дітей,
продовжується спілкування через систему Інтернет. Проводиться дослідницька
робота в напрямку вивчення національних традицій, спільних культурних надбань
народів України і Польщі на прикладі міст Львова, Перемишля, Жовкни, Хелму,
Любліна, Кракова, Варшави.
Багаторічною
і змістовною є співпраця нашої школи з благодійним фондом Ренати Мерклє з
Німеччини. Фонд підтримує шкільний хореографічний колектив «Червона рута» (керівник
І.І.Дуванова). Крім цього, фонд Р.Мерклє опікується дітьми з малозабезпечених
сімей, сиротами та позбавленими батьківського піклування: щороку 15 дітей цих
категорій до Різдва отримують з Німеччини вагомі подарунки, а також 220 дітей,
хворих ні гіпоплазію щорічно отримують вітамінізований хліб для їх оздоровлення.
Завдяки
співпраці школи з БФ «Еко-милосердя» та БО «Карітас – Соснівка» учні з малозабезпечених
сімей мають можливість щороку оздоровитися на узбережжі Атлантичного океану у
м. Геранд (Франція). Проживаючи у сім‘ях своїх ровесників, діти подорожують по
країні, розширюючи світогляд, збагачуючи свій внутрішній світ. За сприяння
сім‘ї де ля Бретеш (асоціація «Діти України», Франція) школі надана допомога у
забезпеченні підручниками, посібниками з французької мови, шкільного приладдя,
спортивного інвентарю. У конкурсі на кращий твір на тему «Як ти розумієш
свободу», який організувала ця асоціація спільно з БФ «Еко-милосердя» учениця
нашої школи Олеш Світлана посіла І місце і була нагороджена цінним подарунком –
спортивним велосипедом. Ще один напрям – участь учнів у трансєвропейських
велотурах. Так, учні старших класів були учасниками велопробігу «Україна –
Атлантика», «Європейськими стежками Степана Бандери», «Незалежній Україні – 20»
У
школі працювали 4 волонтери з Корпусу Миру США, завдяки чому учні мали можливість
поглибити свої знання з англійської мови і дізнатися багато цікавого про
особливості американської культури. Проект «Музей-майстерня
декоративно-прикладного мистецтва», створений спільно вчителем образотворчого
мистецтва О.Я.Мартинович та волонтером Енді Хеллоком виграв гранд Корпусу Миру
і був успішно реалізований.
|